رد کردن لینک ها

شرایط و قوانین استفاده از بـیمرکو

با تشکر از شما کاربر عزیز در انتخاب بـیمرکو

کاربر محترم جهت استفاده بهینه از سرویس و خدمات بـیمرکو لطفا شرایط زیر را مطالعه فرمایید.

ورود کاربران به اپلیکیشن بیمرکو و استفاده ازخدمات ارائه شده به معنای آگاهی از شرایط و قوانین استفاده از این خدمات و پذیرفتن آن می‌باشد. بـیمرکو متأثر از شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران، شرایط و قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف‌کننده و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. لازم به ذکر است، شرایط و قوانین مندرج در سایت جایگزین کلیه‌ی توافق‌های قبلی محسوب می‌شود و استفاده از هر گونه خدمات این سامانه به عنوان یک قرارداد ضروری تلقی می‌شود. لذا خواهشمند است در صورت وجود هر گونه ابهام با کارشناسان ما مشورت نمائید.

تعریف مشتری یا کاربر یا بیمه‌گذار:

مشتری یا کاربر یا بیمه‌گذار به فردی گفته می‌شود که با اطلاعات شخصی خود نسبت به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات بیمیتو اقدام نماید. شخصی که در سامانه بـیمرکو با استفاده از اطلاعات خود نسبت به ثبت سفارش، خرید یا دریافت خدمات برای شخص سومی اقدام می‌کند، نیز از طرف بـیمرکو به عنوان مشتری شناخته شده و ملزم به رعایت تمامی قوانین حاکم بین بـیمرکو و کاربر می‌باشد.

تعریف نماینده بیمه:

کلیه رابطان شرکت‌های بیمه طرف قرارداد با بـیمرکو که اصالت و اعتبار فعالیت‌شان از طرف شرکت‌های بیمه فعال در جمهوری اسلامی ایران مورد تائید قرار گرفته باشد و طی استعلامات ادواری بـیمرکو از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مورد تائید قرار بگیرند.

محصولات قابل ارائه:

بـیمرکو یک سامانه مدیریت و فروش آنلاین بیمه می‌باشد. در این سامانه هیچ گونه کالای فیزیکی که ماهیت فیزیکی آن دارای ارزش باشد، فروخته نمی‌شود. آنچه که کاربر می‌تواند از این سامانه دریافت نماید، خدمات مدیریت بیمه و خرید بیمه‌نامه است. استفاده از خدمات مدیریت بیمه برای کاربر رایگان و خرید بیمه‌نامه برای مشتری شامل هزینه می‌باشد. کلیه بیمه‌های قابل فروش با توجه به درخواست مشتری توسط نمایندگان مورد تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر و برای کاربران مطابق با آدرس ثبت شده ارسال می‌شود.

تمامی قیمت‌های ارائه شده در سامانه از طرف نمایندگان بیمه اعلام می‌شود و بـیمرکو هیچ گونه دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد. چنانچه تخفیفی از طرف بـیمرکو بر روی قیمت ها اعمال شود، به کاربر اعلام خواهد شد. از آنجا که محصولات ارائه شده ما وابسته به شرکت‌های بیمه می‌باشد، انصراف از دریافت بیمه‌نامه منوط به قوانین داخلی شرکت صادرکننده‌ی بیمه می‌باشد.

راه ارتباطی:

شما می‌توانید از سرویس‌ها و خدمات ما استفاده کنید یا سفارش خود را به آدرس (info@bimerco.ir) ایمیل ‌بزنید. این ارتباط از کانال‌های الکترونیکی انجام می‌شود و کاربر موافقت می‌کند که پاسخ درخواست خود را نیز به صورت الکترونیکی دریافت نماید. آدرس و شماره تلفن و ایمیل اعلامی از طرف مشتری تنها کانال رسمی ارتباط با مشتری می‌باشد و تمامی ارتباطات بـیمرکو با مشتری از طریق آنها صورت می‌پذیرد. خبر رسانی‌ها در مورد سرویس‌های ویژه، رویدادها و … توسط بـیمرکو انجام می‌شود و چنانچه کاربر تمایلی به دریافت نداشته باشد می‌تواند از طریق اپلیکیشن نسبت به مدیریت این موارد اقدام نماید.

ممکن است بـیمرکو سؤالات نظرسنجی خود را بعد از انجام خرید یا استفاده از سامانه‌ی مدیریت بیمه از طریق پیامک برای مشتری ارسال نماید. مسیرهای ارتباطی رسمی با پشتیبانی‌های بـیمرکو از جمله شماره تلفن، سامانه پیامکی، ایمیل یا کانال های ارتباطی شبکه‌های مجازی در قسمت تماس با ما درج شده و بـیمرکو فقط از طریق این سامانه‌ها به ارتباط با مشتری می‌پردازد و هر گونه تماس با مشتری تحت نام بـیمرکو از طریق دیگر موارد سوء استفاده از نام بـیمرکو محسوب شده و تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

حریم شخصی:

بـیمرکو متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما محافظت نماید و از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود جهت حفظ اطلاعات شما استفاده نماید. تمامی مطالب ارائه شده توسط بـیمرکو مانند متن ها، طرح های گرافیکی، لوگو، موارد قابل دانلود، کپی و تمامی محتوای تولید شده توسط بـیمرکو به عنوان اموال بـیمرکو محسوب می‌شود و حق هر گونه استفاده از آنها در انحصار بـیمرکو می‌باشد.

ارسال سفارش:

روز کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۲ به استثنای تعطیلات رسمی در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد کلیه سفارشات و درخواست های کاربران در طول اولین روز کاری پس از تعطیلات بررسی و در دست اقدام قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هفته و به صورت ۲۴ ساعته اقدام به ارسال درخواست نمایند.

چنانچه درخواست مشتری به هر عنوان امکان عملی شدن را نداشته باشد، بـیمرکو ملزم بوده در اولین روز کاری بعد از ارسال درخواست توسط کاربر او را مطلع سازد و در اولین فرصت ممکن، نسبت به عودت وجه پرداختی کاربر اقدام می‌نماید.

در بیمه‌های بدنه و بعضی از پوشش‌های بیمه آتش سوزی، بیمه‌های درمان و بیمه عمر، صدور بیمه نامه منوط به بازدید از مورد بیمه یا انجام معاینات پزشکی یا دریافت مجوزات لازم می‌باشد. در این موارد طبیعتا صدور بیمه نامه پس از طی مراحل فوق صورت می‌گیرد و ثبت درخواست از اپلیکیشن بـیمرکو در موارد فوق به هیچ عنوان به منزله صادر شدن بیمه نامه نیست. در موارد مذکور ممکن است لازم باشد پس از کارشناسی تغییراتی در درخواست ارائه شده ایجاد شود که قبل از نهایی شدن به اطلاع مشتری می‌رسد و در نهایت پس از طی مراحل فوق امکان صدور بیمه نامه ممکن می‌شود.

در بیمه‌های مسافرتی لازم است بیمه گذار بیمه را قبل از ثبت مهر خروج در پاسپورت خریداری نماید، در غیر اینصورت بیمه‌نامه صادر شده فاقد اعتبار بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه بـیمرکو یا شرکت بیمه نخواهد بود. زمان مناسب برای خرید بیمه از شرکت‌های با صدور عادی، ۲۴ ساعت قبل از ثبت مهر خروج از کشور و برای خرید بیمه از شرکت‌های با صدور در لحظه، تا لحظه‌ی قبل از ثبت مهر خروج بر روی پاسپورت شخص مسافر است. با توجه به اینکه در بیمه‌های مسافرتی با قابلیت صدور در لحظه، اطلاعات توسط خود بیمه گذار وارد می‌شود، مسئولیت هرگونه ثبت اشتباه اطلاعات به عهده وارد کننده اطلاعات است و لازم است بیمه گذار تناسب بیمه‌نامه خریداری شده با مدارک مورد نیاز جهت سفر به کشور مقصد را حتما چک نماید.

کاربر موظف است در هنگام ثبت درخواست خرید با آگاهی کامل و اطلاع از شرایط بیمه‌نامه درخواستی خود اطلاعات مورد نیاز جهت خرید بیمه‌نامه جدید را به دقت وارد نماید و در هنگام تحویل بیمه‌نامه جدید نسبت به تحویل بیمه‌نامه قبلی اقدام نماید. چنانچه اطلاعات ارسالی توسط کاربر دارای هر گونه ایرادی باشد یا در هنگام تحویل بیمه‌نامه جدید، بیمه‌نامه قبلی تحویل نگردد، درخواست خرید کاربر غیر معتبر بوده و بـیمرکو حق پیگیری جهت جبران ضرر و زیان احتمالی را برای خود محفوظ می‌داند. بدیهی است، در صورت نبود شرایط ذکر شده، بیمه‌نامه تحویل داده نمی‌شود.

کاربران می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای دریافت سفارش خود وارد نمایند و در این صورت تحویل گیرنده هنگام دریافت می‌بایست کارت شناسایی ارائه نماید.

تمامی بیمه نامه های صادر شده در بـیمرکو، کاملاً مطابق با درخواست مشتری صادر می شود. تمام مواردی که مشتری در هنگام خرید در اپلیکیشن وارد می نماید، از جمله سابقه ی عدم خسارت، سطح پوشش های مالی و جانی مورد درخواست، پوشش های جانبی تکمیلی بیمه نامه و دیگر موارد انتخابی، به عنوان درخواست قطعی مشتری تلقی شده و تمام مسئولیت ناشی از انتخاب های انجام شده بر عهده ی مشتری می باشد.

کاربران حقوقی برای دریافت فاکتور حقوقی می‌بایست درخواست خود را جداگانه به بـیمرکو اعلام نمایند.

کاربر موظف است جهت نهایی نمودن سفارش، مبلغ بیمه‌نامه شخص ثالث را از طریق درگاه پرداخت درون اپلیکیشن بـیمرکو به صورت آنلاین و یا بصورت اقساط پرداخت نماید. چنانچه امکان پرداخت پس از بازدید وجود داشته باشد، در هنگام ثبت درخواست به اطلاع مشتری می‌رسد و در این صورت نهایی نمودن درخواست منوط به پرداخت آنلاین نمی‌باشد.

تحویل سفارش در مکان‌هایی که دارای آدرس قابل استناد نمی‌باشد، همانند اماکن عمومی، امکان پذیر نخواهد بود.

انصراف از خرید:

کاربر می‌تواند در هر مرحله قبل از پرداخت مبلغ بیمه‌نامه، از خرید خود انصراف دهد. چنانچه درخواست انصراف پس از پرداخت مبلغ بیمه از طرف مشتری اعلام شود و بیمه درخواستی مشتری هنوز صادر نشده باشد، بـیمرکو موظف است تمامی مبالغ پرداختی را به مشتری عودت دهد. در صورتی که بیمه درخواستی مشتری صادر شده باشد، عودت وجه منوط به قبول شرکت بیمه جهت ابطال بیمه خواهد بود، در غیر این صورت عودت وجه مقدور نمی‌باشد.

محدوده جغرافیایی ارائه خدمات:

در حال حاضر، بـیمرکو تنها در سطح شهر اصفهان در حال فعالیت میباشد و به زودی دیگر شهرهای استان اصفهان تحت پوشش خدمات بـیمرکو قرار میگیرند.

 

اصفهان خیابان شیخ صدوق جنوبی جنب بانک سپه ساختمان پویا واحد ۲ کد پستی:۸۱۶۸۶۵۴۸۶۴

شماره تماس پشتیبانی: ۰۳۱۳۶۶۹۵۱۲۹    ایمیل: info@bimerco.ir

حقوق مادی و معنوی این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) متعلق به مجموعه بیمرکو است